Select Your Style

Choose your layout

Color scheme

LOD – Leading Out of Drama

Imbratiseaza conflictul si scapa de drama

Imbratiseaza conflictul si scapa de drama. Invata cum alegand compasiunea in locul dramei castigi timp, cresti productivitatea echipelor si profitul companiei.

  • Castiga timp pentru tine si pentru angajatii tai invatand cum sa transformi conflictele negative in discutii constructive si benefice.
  • Observa cum creste productivitatea oamenilor tai pentru ca lucreaza in armonie unii cu altii si se simt apreciati, ascultati si respectati.
  • Creste profitul companiei tale ca urmare a eliminarii cauzelor reale ale timpului pierdut, lipsei de eficienta si nemultumirii angajatilor.

Programeaza un demo

Imbratiseaza conflictul si scapa de drama

Mai putin timp petrecut in conflicte, mai mult timp pentru lucru

Conform unui studiu realizat de AtTask angajatii corporatiilor americane pierd mai mult de doua ore si jumatate pe saptamana incercand sa rezolve conflicte. Aceasta inseamna aproximativ 395 miliarde de dolari pierduti anual de companiile americane.

Te-ai gandit cat timp pierd oamenii din echipele tale incercand sa ajunga la o intelegere?

Angajatii tai nu vor doar sa castige bani si sa plece acasa. Sunt cativa si din acestia, dar cei mai multi oameni isi doresc sa aduca o contributie, sa-si exprime talentele si creativitatea, sa simta ca munca lor conteaza si aduce valoare intr-un plan mai inalt.

Vor sa stie ca nu sunt doar o rotita neinsemnata intr-un sistem gigantic si ca ceea ce fac ei conteaza cu adevarat. Vor sa le ramana timp si energie si pentru familie si hobby-uri si sa vina cu drag la serviciu.

Daca atmosfera de la birou este bazata pe compasiune, oamenii sunt mai productivi, coopereaza cu usurinta unii cu altii si sunt loiali companiei. Sunt dispusi sa munceasca mai mult in perioadele aglomerate, chiar daca nu primesc intotdeauna compensatii financiare.

Atunci cand se simt parte a unui "intreg", a unui "noi" in care ei se simt apreciati si importanți, angajatii fac cel mai bun PR companiei, ori de cate ori vorbesc cu familiile si cu prietenii lor despre experienta lor la munca.
Ai nevoie sa stii cum sa comunici cu angajatii, zi de zi si mai ales in situatiile conflictuale, astfel incat ei sa se simta ascultati, apreciati si respectati. Sa stie ca isi pot exprima punctele de vedere, nemultumirile sau sugestiile fara teama ca vor fi sancționati sau chiar concediati.

Cand oamenii tai lucreaza armonios impreuna, productivitatea creste natural

Contrar a ceea ce am fost invatati in copilarie conflictul nu este ceva negativ pe care trebuie sa-l evitam cu orice pret.

El devine negativ sau pozitiv in functie de modul in care ii folosim energia.

Conflictul apare cel mai adesea atunci cand oamenii sunt foarte implicati in ceva, cand le pasa de un anumit lucru sau isi doresc ceva. Adica aproape in toate situatiile obisnuite dintr-un birou cu mai mult de doua persoane. Este ceva normal.

Drama este un conflict negativ in care oamenii pierd din vedere cauza reala a problemei si se lupta pentru a-si justifica un comportament negativ. Ei nu mai sunt orientati catre gasirea unei solutii ci urmaresc doar sa-si apere si sa-si justifice propriul comportament.

Modelul Triunghiul Dramei inventat de psihiatrul american S. Karpman explica foarte clar modul in care oamenii declanseaza si mentin conflictele negative.

Cele trei roluri care alcatuiesc Triunghiul Dramei sunt: Persecutorul, Salvatorul si Victima. Cu totii jucam in mod inconstient de-a lungul vietii toate cele trei roluri in diferite situatii.

Ai nevoie sa inveti sa recunosti imediat atunci cand tu sau o alta persoana intra intr-unul dintre cele trei roluri dramatice.

Atunci cand tu si angajatii tai invatati sa va constientizati propriile roluri cu rapiditate, conflictul negativ se transforma intr-unul pozitiv. Dispar acuzatiile, invinovatirile, victimizarile si apar conversatiile clare, bazate pe respect si compasiune, orientate pe gasirea de solutii.

Astfel castigi timpul pe care il petreceai cu medierea confictelor dintre angajati. Iar angajatii invata sa comunice astfel incat sa gaseasca solutii rapid si au timp mai mult pentru a se concentra pe ceea ce au de făcut.

Identifica prezenta rolurilor dramatice in viata ta

Raspunde cu DA sau NU la urmatoarele intrebari:

  • 1. Faci lucruri pentru alti oameni chiar si cand nu iti cer ajutorul?
  • 2. Eviti sa ceri ceea ce vrei atunci cand esti in conflict?
  • 3. Dai sfaturi fara sa ti se ceara?
  • 4. Iei feedbackul negativ ca pe o respingere personala?
  • 5. Folosesti frica sau vina pentru a influenta comportamentul altora?

Daca ai raspuns cu "Da" la oricare dintre aceste intrebari inseamna ca drama este prezenta in viata ta.

Cei mai multi oameni pierd timp si energie in fiecare zi in conflicte negative fara sa-si dea seama. Probabil si tu treci adesea dintr-un rol in altul, in mod inconstient, atunci cand esti implicat intr-un conflict.

Devino 100% constient de aparitia dramei in viata ta si invata exact cum sa o transformi in conflict pozitiv.

Angajatii tai vor invata cum sa iasa din rolurile dramatice si vor folosi cuvintele potrivite pentru a gasi solutii rapid si eficient.

Atunci cand intelegi modelul LOD, situatiile conflictuale devin oportunitati de crestere, gasire de solutii si intarire a relatiilor, cu fiecare angajat, coleg sau client, de fiecare data.

Invata sa recunosti limbajele specifice fiecarui rol din Triunghiul Dramei si alternative sanatoase

Atunci cand actioneaza intr-unul dintre rolurile dramatice, cei mai multi oameni folosesc anumite expresii specifice. Pentru fiecare dintre ele, exista alternative sanatoase care te duc din Triunghiul Dramei in Cercul Compasiunii.

De la Victima la Compasiune:
"Poate mi-a scăpat ceva." -> "Ma simt inconfortabil in aceasta conversatie."
"A fost probabil vina mea." -> "Vad cum asta ar putea fi ceva inspaimantator."
"Stiam ca nu o sa fiu in stare sa fac fata." -> "Stiu cum este sa-ti doresti ceva foarte tare."

De la Salvator la Inventivitate si gasirea de resurse
"Nu crezi ca ar fi mai bine daca l-ai suna tu prima data?" -> "Ce optiuni vezi?"
"Stii ce se intampla atunci cand nu planifici inainte." -> "Ce a functionat pentru tine in trecut?"
"Uite, ar trebui sa folosesti sistemul meu de organizare a dosarelor. Functioneaza minunat." -> "Ce anume stii ca poti sa faci bine?"

De la Persecutor la Perseverenta
"Asta e cel mai stupid lucru pe care l-am auzit vreodata." -> "Iti voi respecta convingerile. Tu le vei respecta pe ale mele?"
"Este numai vina ta." -> "Am stabilit sa studiem impreuna in aceasta dupa-amiaza. Eu sunt hotarat sa fac asta. Vrei să pui telefonul deoparte?"
"Daca ai fi fost mai dedicat, nu ai fi avut aceste probleme." -> "Nu ar fi trebuit sa trimit propunerea aiainte sa fie aprobata de directorul financiar. Voi suna clientul si ii voi explica."

Programul Leading Out of Drama (LOD)

Alege compasiunea in locul dramei, castiga timp, creste productivitatea echipelor tale si profitul companiei.

Un program complet pentru manageri, mid si top level executives, oameni din departamente de HR, proprietari de afaceri, marketeri si vanzatori.

Programeaza un demo

Ziua 1

Obiective de invatare

1. Recunoasterea propriilor modelele previzibile de drama si ale celorlalti.

2. Dezvoltarea abilitatilor de Deschidere, Disponibilitate si Perseverenta.

3. Utilizarea Ciclului Schimbarii bazate pe Compasiune al Next Element ca raspuns pozitiv la drama.

4. Elaborarea unui plan de actiune pentru sine si pentru altii care sa conduca la iesirea din drama.

Agenda

8:30 - 16:30

Bun venit si Prezentari
Elementele esentiale ale Dramei
Ciclul Compasiunii al Next Element
Ce este Conflictul bazat pe Compasiune?
Formula Conflictului bazat pe Compasiune
Trei optiuni de miscare
Responsabilitatea cu Compasiune
Riscurile mele de Drama si Planul de redresare
Evaluare si Inchidere.

Ziua 2

Obiective de invatare

1. Recapitularea elementelor cheie ale triunghiului dramatic al lui Karpman, a Ciclului Schimbarii bazate pe Compasiune al Next Element, a celor trei reguli de Conflict bazat pe Compasiune, a formulei Conflictului bazat pe Compasiune, a celor trei optiuni de mutare si a responsabilitatii bazate de compasiune.

2. Descrierea celor trei indicatori principali ai conflictului bazat pe drama si modul in care acestia se manifesta intrapersonal pentru Dvs..

3. Identificarea rolului obiceiurilor de abordare a dramei si a miturilor care intretin drama. Cum influenteaza acestea pe plan intrapersonal raspunsul dumneavoastra la conflicte.

4. Descrierea celor trei reguli de conflict pozitiv, care transforma energia negativa in rezultate pozitive

5. Elaborarea de strategii pentru valorificarea abilitatilor-cheie de compasiune pentru a dezvolta agilitatea intrapersonala in situatii de conflict.

Agenda

8:30 - 16:30

Interviuri si introducere
Recapitulare
Trei indicatori principali de drama
Obiceiuri de comportament sub stres care cresc riscul de Drama
Miturile care alimenteaza Drama
Trei reguli de Conflict bazat pe Compasiune – de urmat pe plan intrapersonal
Planul meu de actiune intrapersonala pentru situatii de drama/compasiune
Evaluari si incheiere

Ziua 3

Obiective de invatare

1. Recapitularea elementelor cheie ale triunghiului dramatic al lui Karpman si al ciclului schimbarii bazate pe compasiune al Next Element.

2. Dezvoltarea de norme comportamentale pentru o cultura de responsabilitate si compasiune

3. Identificarea adversarilor si aliatilor în drama

4. Recunoasterea caracteristicilor ajutorului bazat pe drama, incluzand tendintele personale

5. Recunoasterea caracteristicilor ajutorului bazat pe compasiune

6. Practicarea responsabilitatii bazate pe compasiune in abordarea problemelor de performanta ale angajatilor, in difuzarea de vesti nepopulare intre angajati sau pentru a aborda un comportament nedorit al unui coleg

7. Practicarea conflictului pozitiv pentru urmarirea obiectivelor in mod pozitiv

8. Dezvoltarea unui plan de actiune personala pentru a ameliora conflictul Interpersonal

Agenda

8:30 - 16:30

Interviuri si introducere
Recapitulare
Norme comportamentale
Feedback / Feedforward
Adversari si aliati in drama
Ajutorul bazat pe drama
Aliati in compasiune
Ajutorul bazat pe compasiune
Responsabilitatea bazata pe compasiune
Iesirea din drama folosind formula conflictului bazat pe compasiune
Folosirea “Match & Move” pentru invitatia la conflict pozitiv
Principalele invataminte si Plan de actiune
Evaluare si incheiere

Imbratiseaza conflictul si scapa de drama

Programeaza o intalnire cu noi pentru a descoperi cum poate Leading Out of Drama (LOD) sa te ajute pe tine si compania ta.

Programeaza un demo

(Sau sună-ne la +40 747 860 340)