Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY

 

DC Catalyst este o companie de consultanţă specializată în traininguri de comunicare, relaţionare și executive coaching, dar și parenting. Compania are o experiență de zece ani în terapia de grup cu ajutorul modelelor PCM și de un an cu LOD. Printre temele de lucru abordare se regăsesc feminitatea, parentingul, atitudini sănătoase, afirmații de sine, reînnoirea minții, iar temele de lucru abordate în organizații sunt: comunicarea eficientă, motivare eficientă, dezvoltarea abilităților de relaționare în echipă, reducerea stresului și satisfacția la locul de muncă. Scopul nostru este formarea continuă , atît a membrilor echipei cît și a clienților noștri. Psihologii și trainerii noștri duc o muncă neîntreruptă de formare și învățare, pentru a ține pasul cu nevoile mereu în schimbare ale pieței.

„Misiunea mea in business e aceea de a crea valoare pentru oameni si organizatii, prin accelerarea succesului lor, cu ajutorul celor mai moderne instrumente care sa le faciliteze autocunoasterea. Valorile mele personale sunt autenticitatea, disponibilitatea pentru ceilalti, empatia si continua imbunatatire a know how-ului meu. Iubesc ceea ce fac, iar interactiunea cu oameni si echipe ma incarca, ma implineste, ma motiveaza.

Alaturi de mine, echipa mea are convingerea ca intelegerea corecta si eficienta a relatiilor interumane se poate invata si exersa, pentru ca ea tine de un proces ghidat. Exista solutii concrete pentru progresul accelerat, iar dezvoltarea personala nu e un deziderat vag.”

Daniela Ciobotar

Echipa DC-Catalyst

Catalyst, Psiholog, Trainer și Coach în comunicare

Daniela Ciobotar

Daniela Ciobotar și-a construit cariera dezvoltând abilități ce îi permit să identifice nuanțele dinamicii echipelor și provocările leadershipului. Este trainer certificat PCM® și trainer certificat LOD®, fiind expertă în susținerea echipelor, rezolvarea conflictelor, coaching. Este mereu gata să provoace obiceiurile și așteptările clienților și să contureze limitele sănătoase, astfel încât adevăratul potențial al acestora să iasă la iveală, iar targetul de business să fie atins.

Psiholog, Coach, Master Trainer PCM, PTSTA – Provisional Teaching and Supervising Transactional Analyst

JOHN PARR MSC

Prima profesiune a lui John Parr a fost aceea de inginer electronist in Marina Regala Britanica. Mai tarziu a condus un centru rezidential pentru tratarea si recuperarea dependentilor de narcotice, studiind in acelasi timp in cadrul departamentului de stiinte sociale al Southampton University.

Dupa absolvire a lucrat in criminalistica si ulterior a condus numeroase departamente de resurse umane. In anii ’80 si-a inceput calificarile ca psihoterapeut, obtinand in acest domeniu o recunoastere profesionala internationala. A fost pe rand Vicepresedinte si Presedinte al Asociatiei Europene de Analiza Tranzactionala.

Este recunoscut international atat ca expert in Inteligenta Emotionala, cat si ca utilizator al Teoriei Atasamentului in managementul conflictelor. In urma specializarii coordonate de reputatul psiholog Taibi Kahler, John Parr s-a calificat ca Master Trainer pentru “The Process Communication Model, Effective Communication in Business”, detinand licenta pentru Romania.

John Parr a lucrat ca psihoterapeut, trainer si consultant organizational. El a contribuit la evolutia carierelor profesionale ale multor psihiatri si psihologi romani, prin coordonarea tuturor programelor de formare oferite de Centrul International de Analiza Tranzactionala (I.C.T.A.), recunoscute si avizate de Colegiul Psihologilor din Romania.

Psiholog, Coach, Master Trainer PCM, PTSTA – Provisional Teaching and Supervising Transactional Analyst

Vicepreședinte al Departamentului de Cercetare al EMCC International, Trainer Process Communication Model - Ungaria, Facilitator Leading Out of Drama

Zoltán CSIGÁS

"Suntem autorii propriilor noastre povești. Provocarea de a fi un lider este de a spune poveștile noastre, astfel încât acestea să devină suficient de convingătoare pentru ceilalți și să le folosească ca și când ar fi ale lor. Ca un companion al liderilor și al echipelor de conducere, îi invit să fie mai conștienți și mai încrezători în propriile povești, în propria viață."
 
Activarea și susținerea succesului altora - ca lider sau ca manager - este de obicei despre gestionarea paradoxurilor vieții. Fiind singur, dar parte a comunității. Emanând o viziune, văzând imaginea de ansamblu când totul se schimbă și este neclar. Acționând ca o singură persoană și având o amprentă care ar putea schimba viața a sute sau mii... Ca facilitator, îmi sprijin partenerii în găsirea și gestionarea propriului echilibru, de-a lungul unor astfel de dileme. 
 
EXPERIENŢĂ 
 
Zoltán a fost consultant pe tot parcursul carierei sale profesionale. După ce a absolvit ELTE ca psiholog - cu o specializare în studii organizaționale - a lucrat ca PR Consultant. Apoi, pentru câțiva ani, a fost consultant în managementul talentului la o agenție internațională de consultanță în domeniul resurselor umane. Concentrarea sa pe modelarea competențelor și evaluarea / dezvoltarea centrelor de competențe a fost mereu alăturată interesului său permanent pentru cercetarea aplicată. De la managementul talentului, Zoltán a devenit un consultant pentru dezvoltare organizațională - director de cercetare ulterior - al unei firme de consultanță din Ungaria, vreme de 9 ani. Zoltán a fost vicepreședinte al Departamentului de Cercetare al EMCC International - cel mai mare corp profesionist de coachi și mentori din Europa timp de 3 ani. Recent, și-a înființat propria companie cu misiunea de a aduce în Ungaria un instrument și o perspectivă a modelului PCM® - Process Communication Model.

Clienții noștri

Avem placerea de a lucra cu echipe profesioniste

 

Hai să ne cunoaștem





Blog

5 comportamente care întrețin conflictul la locul de muncă

Conform Gallup, în interacțiuni dramatice la locul de muncă se pierd până la 550 de miliarde de dolari pentru companiile americane, afirmă Dr. Nate Regier, psiholog american și fondator al companiei de training și consultanță Next Element. Drama creează tensiuni și...

 

5 comportamente care întrețin conflictul la locul de muncă

Conform Gallup, în interacțiuni dramatice la locul de muncă se pierd până la 550 de miliarde de dolari pentru companiile americane, afirmă Dr. Nate Regier, psiholog american și fondator al companiei de training și consultanță Next Element. Drama creează tensiuni și...

Ce sunt emotiile inteligente si cum ne ajuta ele in business?

*Articol aparut initial pe Manager Express Probabil ai observat ca in ultimii ani se vehiculeaza tot mai des termenul de Inteligenta Emotionala (prescurtat si EQ) si se insista pe ideea de a-ti “dezvolta” EQ, daca doresti sa faci fata cu brio situatiilor sociale sau...

Pin It on Pinterest

Share This