Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY
Cei doi stalpi de baza in Process Communication Model care te vor ajuta in orice context:
1. Toata lumea are caracteristicile celor sase Tipologii de Personalitate ce sunt unice pentru fiecare individ.
2. CUM spunem ceva creste probabilitatea ca ceilalti sa auda CE avem de spus.
Înscriere

PCM®

Rezultatul studiilor clinice dezvoltate de dr. psiholog Taibi Kahler in anii ’70, Process Communication Model este un instrument de comunicare recunoscut international, folosit de peste 1 milion de persoane si adaptat de NASA pentru recrutarea si antrenarea astronautilor.

Dr. Kahler a descoperit ca putem identifica intr-un mod obiectiv comportamentul uman, secunda cu secunda, ca fiind fie productiv (comunicare de succes), fie neproductiv (comunicare esuata). Ambele tipare sunt secventiale, masurabile si predictible.

De ce sa urmezi programul PCM®?

Pentru a sti sa evaluezi stilul preferat de comunicare al unui client, angajat, student sau persoana iubita in doar cateva secunde
Pentru a-ti creste abilitatile de comunicare eficienta, astfel incat persoana cu care vorbesti sa auda, inteleaga si retina mesajul tau
Pentru a creste productivitatea echipei tale
Pentru a imbunatati performantele echipei tale, in baza unei comunicari interpersonale care functioneaza
Pentru a reduce conflictele cauzate de comunicarea ratata si a evita comportamente de sabotor in cadrul organizatiei
Singurul model de comunicare bazat pe observatia comportamentelor, PCM te ajuta sa influentezi lumea din jurul tau si sa stii cum sa vorbesti cu orice tip de personalitate.

Este pentru tine, dacă

Esti manager, team leader sau antreprenor si vrei sa comunici eficient, adaptandu-ti stilul pentru fiecare tip de persoana cu care interactionezi: client, angajat, furnizor etc. si raspunzand nevoilor psihologice si motivatiilor acestora.
Esti trainer, lucrezi cu numeroase tipuri de personalitati si vrei sa inveti CUM sa vorbesti pe limba clientilor tai, pentru a eficientiza procesele de invatare.
Esti business coach si iti este de folos un instrument validat international, care te ajuta sa eficientizezi comunicarea cu clientii tai si sa creezi parteneriate de incredere cu acestia.
PCM e o pastila de ”human nature”. Unul dintre cele mai inovatoare instrumente create de om, pentru a-l ajuta sa-si inteleaga semenii si sa citeasca dincolo de cuvintele lor.

Te regăsești aici?

  • Te confrunti cu tipuri diferite de oameni, care nu inteleg ce vrei sa spui.
  • Stai in sedinte interminabile, fara a ajunge la vreo concluzie.
  • Echipa ta nu intelege ce are de facut si nu este motivata.
  • Gestionezi conflicte cauzate de neintelegeri in cadrul echipei, pentru ca angajatii tai nu stiu cum sa comunice unii cu ceilalti.
  • Iti place sa lucrezi cu oamenii, dar nu stii de unde „sa-i apuci”.
  • Lucrezi in vanzari sau client service si abordarea oamenilor ti se pare dificila.
  • Iti doresti sa ai la indemana un instrument de comunicare interpersonala eficient.

Esti interesat de programul PCM®?

Ce vei face in cele 3 zile de curs?

Cursul de baza dureaza 3 zile, in care vei invata CUM sa comunici cu fiecare tip de personalitate pe care il intalnesti, astfel incat sa cresti eficienta si productivitatea relationarii.

Acest program este gandit astfel incat sa iti dezvolti atat cunostintele, cat si abilitatile de a relationa cu oamenii in orice context, a creste eficienta produselor si serviciilor tale, dezvoltand parteneriate de incredere cu clientii, angajatii, furnizorii tai.

La finalul celor 3 zile, vei fi capabil să

Evaluezi in doar cateva secunde profilul de comunicare al oricarei persoane, la birou sau acasa

 

Iti adaptezi discursul pentru fiecare tip de persoana cu care interactionezi astfel incat mesajul tau sa fie auzit, inteles si retinut cu usurinta

 

Sa minimizezi conflictele si sa cresti armonia, cooperarea si increderea in toate relatiile tale

 

Sa accentuezi acele caracteristici ale produsului sau mesajului tau care vor raspunde nevoilor psihologice si motivațiilor specifice publicului tau

 

Sa gestionezi situatii de stres si sa dezvolti parteneriate de incredere cu ceilalti

 

Te intereseaza?

Lasă-ne datele tale de contact și vom reveni cu detalii





Urmatoarea sesiune: to be announced

Trainer-ul cursului

Daniela Ciobotar

Daniela Ciobotar este trainer si coach certificat Process Communication Model si a ales sa lucreze cu acest model datorita rezultatelor pe care le-a observat in timp in lucrul cu clientii. Daniela a ajutat numeroase echipe, companii si organizatii sa-si creasca rezultatele de business, imbunatatind comunicarea si eficientizand strategiile de relationare la nivel organizational. De asemenea, este singurul Master Trainer Leading Out of Drama din Romania, instrument ce poate fi folosit complementar PCM, pentru o viziune integrata de gestionare a conflictelor si comunicare eficienta la toate nivelurile unei companii.

Trainer certificat PCM & LOD

 

Ani experienta

Ore de Training

Lasa-ne datele tale de contact si vom reveni cu detalii





Pin It on Pinterest

Share This